آکورد آهنگ خیالی نیست
تاريخ : دو شنبه 9 دی 1392برچسب:, | 19:18 | نویسنده : مهران

سلاااااااااام امروز هم یه آکورد جدید آهنگ خیالی نیست شادمهر عقیلی رو واستون میذارم

 

خوب بریم سراغ آهنگ

این آهنگ با  سه ریتم اجرا میشه......4/4 راک و 2/4 موله و 4/4 رومبا. پیشنهاد من واسه این آهنگ اینه که در بین آهنگ مینویسم

 

خوب اول آهنگو باریتم 2/4 میزنیم

Am ... G ...... Fmaj7 ................ Am
رفتی و نوشتی که از دوری من ملالی نيست

.............................. Am ... G ........ Fmaj7
رفتی و با يکی ديگه دوست شدی هيچ خيالی نيست

G ............. F ....... G ...... C

يه روزم نوبت من ميشه واست نامه بدم

Am ... Dm ......... G ....... F

ببينی با يکی ديگم . جاتم اصلا خالی نيست

[از اینجا میره سراغ ریتم 4/4 راک]
G .... Fmaj7 ........................... Am
عروسکی بودم برات که تو بهم نفس دادی


................... Am ......... F ........... Em
دلم رو يه روز خريدی فرداش آوردی پس دادی


........................................... G
بگو برات من چی بودم عروسک مغازه ای


............................................ G
کهنه شدم رفتی حالا دنبال عشق تازه ای

رفتي ...

يه روزم ...

[میتونید اینجارو با ریتم 4/4 رومبا بزنید]
Am .. G ................. Am
ديگه پشت دستمو داغ ميکنم 


........ Am .............. G
که تا زندم عاشق هيچکی نشم


.......................... Am .. G
عاشق هر کی بشم خيالی نيست 


....... Am ........... G
لا اقل اسير تو یکی نشم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ
  • تماس با ما